inspektor; liczba etatów: 1
średnie lub wyższe
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe i minimum 3-letni staż pracy na stanowisku administracyjnym lub wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy na stanowisku administracyjnym,
- znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- znajomość przepisów Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub bycie obywatelem Unii Europejskiej bądź obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- znajomość programu SyriuszStd,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- umiejętność dobrego planowania i organizowania czasu pracy,
- umiejętność nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, odporność na stres
- odpowiedzialność, dokładność, terminowość, komunikatywność
- wysoka kultura osobista i nieposzlakowana opinia
- kreatywność, otwartość na nowe wyzwania
- obsługa kancelaryjna urzędu,
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją,
- gromadzenie i przechowywanie korespondencji,
- czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów,
- ewidencjonowanie listów w książce nadawczej,
- codzienna wysyłka korespondencji,
- zarządzanie i administrowanie platformą ePUAP urzędu,
- prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnym wykazem akt,
- przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych,
- łączenie rozmów telefonicznych, odbieranie i wysłanie faksów oraz poczty elektronicznej,
- prowadzenie terminarza spotkań Dyrekcji,
- gromadzenie i przechowywanie pism kierowanych do Dyrekcji,
- prowadzenie rejestru interesantów zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków,
- opisywanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków z zakresu realizowanych zadań,
- utrzymywanie materiałów biurowych oraz zwrotek w odpowiednim miejscu i porządku,
- a) CV,
- b) podpisany list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska,
- c) kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
- d) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- e) podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania pod treścią ogłoszenia),
- f) kwestionariusz osobowy (do pobrania pod treścią ogłoszenia)
- g) kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie
- h) dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
Oświadczenia oraz dokumenty z pkt. a, b,d,e, f winny być własnoręcznie podpisane.
Dokumenty należy złożyć w zaklejonej i opisanej kopercie.
Dokumenty aplikacyjne, w których umieszczą Państwo dane osobowe wykraczające poza zakres określony w art. 221§1 Kodeksu pracy powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu realizacji procesu rekrutacji w PUP w Lublinie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016 r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. , poz. 530)
- bezpośredni kontakt z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy,
- praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych,
- codzienny kontakt telefoniczny,
- praca administracyjno-biurowa,
- praca w godzinach 7:30 -15:30 od poniedziałku do piątku,
- miejsce pracy - Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie, ul. Mełgiewska 11C
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PUP w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie Mełgiewska 11C, 20-209 Lublin
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu (pokój 212) lub pocztą na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie, 20-209 Lublin, ul. Mełgiewska 11C z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektor” w terminie do dnia 02-04-2024 r. - decyduje data wpływu do urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (81) 745 18 16 w. 255
Dokumenty, które będą niekompletne, wpłyną po wyznaczonym terminie, będą przesłane mailem lub nie będą spełniać wymagań formalnych nie będą rozpatrywane, a kandydaci nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną lub/i test kwalifikacyjny.
Warunkiem rozstrzygnięcia naboru jest uzyskanie przez kandydata spełniającego wymogi formalne poziomu punktacji - minimum 60%.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PUP, tj. puplublin.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie PUP w Lublinie, ul. Mełgiewska 11C.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostały zakwalifikowane do II etapu naboru będą do odebrania w pok. 201C.
Dodano do BIP dnia 20-03-2024 15:34:23